Matthijs Lugtenburg nieuwe directeur AddVision

27 Jan 2021

Na 12 jaar AddVision draagt oprichter Martin de Klerk het directeurschap over aan Matthijs Lugtenburg. Martin blijft betrokken om nieuwe kansen te ontwikkelen en te werken aan de groeiambitie van het bedrijf. Met het team van twaalf professionals begint AddVision vol ambitie aan het volgende hoofdstuk.

AddVision is 12 jaar geleden gestart vanuit de overtuiging dat er in ruime mate behoefte is aan professionele ondersteuning bij de ontwikkeling van plannen en projecten in Zeeland. AddVision onderscheidt zich daarbij door mee te durven denken, het project in de context neer te zetten en het grotere plaatje vorm te geven. Niet voor niets “AddVision”.

Sinds de oprichting als eenmansbedrijf door Martin de Klerk is er veel gebeurd en is de overtuiging dat de behoefte groot is, volledig waar gebleken. AddVision is in die jaren serieus gegroeid. Inmiddels kent de organisatie twaalf professionals met een diversiteit aan karakters en competenties. Er is één ding dat deze mensen bindt, de passie voor resultaat op het grotere plaatje, waarbij altijd wordt gewerkt aan kwaliteit en lange termijn relaties.

De rek is er echter nog lang niet uit, de kansen voor groei zijn legio en de ruimte voor ontwikkeling blijft groot. Net als de ambitie van AddVision. Mensen in hun kracht blijven zetten, ruimte bieden voor jong talent en samen met opdrachtgevers zoeken naar mogelijkheden om gezamenlijk nog meer impact te maken. Allemaal elementen die de ambitie van AddVision tekenen.

Bij groei hoort ook organisatieontwikkeling, vandaar dat Matthijs Lugtenburg is gevraagd om deze groei ambitie te versnellen. Matthijs heeft de rol als directeur van Martin overgenomen. De dagelijkse leiding komt bij Matthijs, die daarnaast zelf ook opdrachten aan zal pakken. Tevens vormt hij met zijn expertise en ervaring op strategisch marketing vlak een welkome aanvulling op het team dat de toekomst gaat veroveren.

Martin blijft als oprichter nadrukkelijk onderdeel van de organisatie en zal zich nog meer naar buiten kunnen richten om op die manier in zijn kracht te blijven. Vanuit kracht en impact werken is immers waar AddVision voor staat en de basis voor het succes van de afgelopen jaren.